Elaboració casolana de conserves

COM FER REBOST DELS FRUITS DE LA TERRA

Pensar què necessitem per menjar i aprendre a elaborar conserves preparades per consumir més endavant, ens ajudarà a organitzar-nos millor a la cuina i disposar d’una manera fàcil i ràpida de plats preparats. Als tallers es presentarà el món de les conserves de fruites, verdures, llegums, bolets, etcètera i les seves diferents metodologies.

Dijous 30 de juny i 7 de juliol, de 16 a 20h.

Escola Agrària de Manresa. Av. Universitària 4-6 (Edifici FUB), Manresa.

Núria Morral, formadora en cuina ecològica i solar en el programa “Cuina per la Terra” de la Fundació Terra.

Clica aquí si estàs valorant la possibilitat DE FER-TE SOCI/A i gaudir d’un 10% de descompte.

Contacta'ns per resoldre dubtes al 93 878 70 35 / 672 337 305 o bé a formacio@associaciolera.org

• Preu base
  • Soc soci/a
  • Estic a l'atur / estudio a l'Escola Agrària de Manresa / Institut Les Garberes / estic subscrit a Agrocultura