Diagnosi del sòl a partir de les plantes bioindicadores

LES HERBES COM A EINES D’AVALUACIÓ I MILLORA DE L’ESTAT DEL SÒL

Les herbes són autèntiques indicadores de l’evolució del sòl i equilibradores del seu estat. Permeten preveure els problemes i les disfuncions de l’agroecosistema, si sabem comprendre el seu rol.

Dia 26 d'abril en línia, i 28 d'abril, a Falset

Professor: Lionel Bunge, botànic de l’equip d’en Gérard Ducerf, autor de “L’Encyclopédie des plantes bio-indicatrices”, per a la sessió en línia (jornada PATT)

Neus Vinyals, tècnica agrícola i assessora de l'associació L'Era, Espai de Recursos Agroecològics, per a la sessió presencial a Falset

formacio@associaciolera.org / Tel. 93 878 70 35 / 672 337 305

Lloc:  VITEC Carretera de Porrera km 1- Falset

Curs en col·laboració amb el Consell regulador de la DO Montsant

Condicions:
Si per alguna causa s’hagués de suspendre o ajornar el curs, els diners avançats podran romandre com a reserva per a inscripcions posteriors, o ser retornats per la via que s’acordi entre l’organització i la persona inscrita.
Arran de la situació sanitària actual, si la persona inscrita no pot assistir a l’activitat, es retornaran els diners de la inscripció.

Si realment tens molt interès en fer cursos amb nosaltres i la teva economia no t’ho permet, pots sol·licitar-nos una beca social, basada en retribució alternativa.

Clica aquí si estàs valorant la possibilitat DE FER-TE SOCI/A i gaudir d’un 10% de descompte.

Contacta'ns per resoldre dubtes al 93 878 70 35 / 672 337 305 o bé a formacio@associaciolera.org

• Preu base
  • Soc soci/a
  • Estic a l'atur / estudio a l'Escola Agrària de Manresa / Institut Les Garberes