Disseny, gestió i pràctica de reg sostenible en cultius hortícoles

La quantitat d’aigua, el moment adequat de regar i el disseny del sistema de reg són els tres pilars principals de la gestió.

En línia. Dates a concretar

Si hi estàs interessat/da, PREINSCRIU-TE EN AQUEST ENLLAÇ

Professorat:

Joan Casals, investigador de la Fundació Miquel Agustí.

Borja Camí Marnet, assessor d’Arreu, Eines per l’assessorament agroecològic

Dolors Perarnau, tècnica comercial de  BV21, s.c.p, materials de reg

Condicions:
Si per alguna causa s’hagués de suspendre o ajornar el curs, els diners avançats podran romandre com a reserva per a inscripcions posteriors, o ser retornats per la via que s’acordi entre l’organització i la persona inscrita.
Arran de la situació sanitària actual, si la persona inscrita no pot assistir a l’activitat, es retornaran els diners de la inscripció.

Clica aquí si estàs valorant la possibilitat DE FER-TE SOCI/A i gaudir d’un 10% de descompte.

Contacta'ns per resoldre dubtes al 93 878 70 35 / 672 337 305 o bé a formacio@associaciolera.org

Si realment tens molt interès en fer cursos amb nosaltres i la teva economia no t’ho permet, pots sol·licitar-nos una beca social, basada en retribució alternativa.