Condicions d'ús

Comprant les publicacions i els materials que t’oferim a través del web de L’Era, contribueixes a finançar l’entitat perquè continuï treballant a favor de l’agroecologica amb projectes com els de la revista Agrocultura, Esporus, la Tertúlia de L'Era, els cursos i altres iniciatives que engeguem. T’agraïm el suport que ens dones.

El preu estipulat per a les llavors del Centre de Conservació de la Biodiversitat Cultivada Esporus són una donació que et demanem per mantenir aquest projecte. També t'estarem agraïts si pots multiplicar-les pel teu compte i fer-les córrer. És la millor manera d'ajudar a la biodiversitat agrícola!

Si us plau, assegura't que les dades que ens dones són les correctes. Si necessites que enviem la tramesa a un domicili que no és el teu, podràs indicar-ho a un apartat dedicat a observacions i/o comentaris. Tingues en compte que les comandes només es faran efectives una vegada el sistema ens confirmi que has pagat l'import oportú (ho fa automàticament) o bé una vegada haguem girat el rebut bancari corresponent (aquesta opció només és disponible per a socis i sòcies de l'entitat). Si vols fer algun canvi o suggeriment en la teva comanda, si us plau escriu-nos a info@associaciolera.org

En el cas que s'esgotin les existències d'algun dels articles que t'oferim, ens posaríem en contacte amb tu directament per si vols substituir-lo per algun altre, vols esperar a que en tornem a tenir, o si vols que et fem la devolució dels diners i, en tot cas, a través de quin mitjà fer-ho.

Els preus que veuràs no inclouen l'IVA perquè L'Era n'està exempta. Tampoc inclouen les despeses de tramesa. No obstant això, abans de confirmar la teva comanda, tindràs opció d'escollir si vols rebre-la per correu postal, recollir-la al nostre local, o bé enviar un missatger (pots consultar també, l'apartat “enviaments” per a més informació).

Hi ha quatre opcions possibles de pagament: a través de paypal, per transferència bancària, en metàl·lic al local -només per qui esculli l'opció de recollir al local-, i per rebut bancari -només per a socis/es.

Per qualsevol dubte, contacta amb nosaltres al telèfon 938787035 o bé a través del correu electrònic info@associaciolera.org